reklama

Máte radi žltú ?

.. ak áno, nech sa páči...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Je ich hlava na hlave,

Obrázok blogu

púpavienky žltkavé,

Obrázok blogu

 

nikto ich sem nesial,

Obrázok blogu

predsa, v nemom úžaze som zastal,

Obrázok blogu

keď v žltej ...farbe... čas tu zaspal,

Obrázok blogu

by zohriala mi kvetom srdce v hrudi,

Obrázok blogu

keď roztvára sa s včelou, ktorá budí,

Obrázok blogu

 

všetky kvety

Obrázok blogu

jar a ľudí.

Obrázok blogu

... verím, že foto-toto, Vás p:o))vzbudí 

Erik Leitner

Erik Leitner

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som stopár. Keď kráčam dopredu, ostáva mi jedna noha vzadu, keď kráčam dozadu naopak. Keď kráčam doľava, ostáva mi jedna noha vpravo a opäť naopak. A tak som stále jednou nohou niekde. Preto sa snažím všade zanechať stopy. Najmä vo Vašom srdci :-)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu