reklama

Podvečerné impresie malej Peťky

...mám to šťastie, že toto malé bláznivé dievčatko mi hovorí ocko. Má citlivé očko na fotografovanie a tak si našla na Vianoce medzi ihličím digitálny foto-ara-pád. Fotíme tou istou značkou (Olympus FE-210), taký jednoduchý digitálny zvečňovák, aby sme si mohli lepšie vymieňať skúsenosti:-)). S dovolením deväťročnej šibalskej autorky Vám ponúkam nasledovné foto zo včerajšieho podvečera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

...takmer z profilu,

Obrázok blogu

neváhala na chvíľu,

Obrázok blogu

zdvihnúť mihalnice k nebu,

Obrázok blogu

priniesť farbu snedú, 

Obrázok blogu

k tomu stuhu z medu.

Obrázok blogu

Zelená a modrá,

Obrázok blogu

žiarivá a tmavá,

Obrázok blogu

za horizont pláva,

Obrázok blogu

v ústrety,

Obrázok blogu

pohladiť ho v speve skoro zrána.

..na-ná...ná-na-n:a)) 

Erik Leitner

Erik Leitner

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som stopár. Keď kráčam dopredu, ostáva mi jedna noha vzadu, keď kráčam dozadu naopak. Keď kráčam doľava, ostáva mi jedna noha vpravo a opäť naopak. A tak som stále jednou nohou niekde. Preto sa snažím všade zanechať stopy. Najmä vo Vašom srdci :-)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu